söndag 27 mars 2011

Kaffekalas 1, kaffekalas 2, kaff..

Altså vad beror det på att typ alla har födelsedag på våren? Hehe, jaja det är visst 9 månader mellan midsommarn å mars-månad, men jag har ändå svårt å förstå varför alla ska ha födelsedag tätt intill varann. Det leder till att jag å sambon nu har sprungit på diverse kaffekalas varje veckoslut (känns det iaf som) under denhär våren. Egentligen har jag inget emot det eftersom kalasen ordnas av olíka mänskor, vilket innebär att det inte bjuds på exakt samma bakverk varje helg, men så småningom börjar jag få nog av fylldkaka. Som tur är det (iaf som jag ännu vet) det sista kalaset idag å så borde nästa firas vid påsken..

Var idag på en (mot mina vanor) lugn promenad i solskenet. Mina ben är fortfarande mos efter fredagens Sats Core Pulse-pass, så jag tänkte att en promenad kanske kunde hjälpa till att få musklerna att slappna av. Efter promenixen satte jag ännu ute en stund på terassen å njöt av solskenet i sällskap av nyaste Kauneus ja Terveys. Jag är överlycklig att min mamma är som jag å är förtjust i all världens tidningar å beställer dem. Själv funderade jag på att beställa Elle (ifall de ännu har sitt erbjudande i kraft: 6mån för 19,90€). En tidning som dimper ner i brevlådan är bland det bästa jag vet: den räddar även den sämsta dagen å ger en chansen att drömma iväg till snyggare kläder, varmare länder, fancygare mat å aktivare träning..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kiitos kommentistasi <3
Tack för din kommentar <3