lördag 19 mars 2011

Need for new shoes..

Ah, idag har jag haft en lazy-lördag å har inte gjort någå speciellt under heeeela dagen. Sånhärna dagar infaller ytterst sällan under mitt liv å jag tror att det har en mening: de få gånger som det sker, njuter jag av dem för fullt!

Efter en lugn frukost i sällskap av tidningarna kom mina två syskonbarn (3 år + 1 år) på besök. Jestas sånt ljud å rörelse det blev i huset när ungarna flög fram å den ena kröp iväg till trappan så fort man svängde ryggen till å den andra rotade omkring bland alla sina små burkar å sjöng för full hals! Men nog är dom ju söta å goa, mn höjer definitivt min respect för syrran som ofta är ensam med dem båda!
Jag kunde inte låta bli att fara på länk, eftersom det nästan blivit en tradition redan att jag allti ska på länk på lördagsmorgonen efter frukosten. Tyvärr gick det inget vidare å tror det beror på gårdagens spinningpass - benena var som spagetti! Nå, 5 km lyckades jag ändå åstadkomma.

Senare åkte jag med föräldrarna på "sightseeing" eftersom vi alla var helt uttråkade på att sitta hemma. Förutom blomfrön, blommor å annat smått köpte mamma en Trendi-tidning åt mig, vilken jag nu har spenderat eftermiddagen å kvällen med. Okej, erkänner: jag har oxå suttit klistard framför datorn å letat efter ett par nya skor som jag absolut behöver få till våren/sommaren. Gjorde faktiskt ett bra fynd, men tyvärr finns de i Stockholm å kunde inte hitta en nätbutik heller som sku sälja av dem.. Så om nån e påväg till Stockholm inom snar framtid å sku ha möjlighet att hämta ett par skor åt mig därifrån så hör av er!

Har under hela dagen lidigt av grym himo på glass, men den har visst nååååån ätit upp å frysen är tom. Om jag bara hade fått glass sku denhär dagen faktiskt ha varit en 10-poängare! Nuuuu, bastubadad å ren, ska jag krypa in under täcket å fortsätta läsa min tidning.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kiitos kommentistasi <3
Tack för din kommentar <3