tisdag 15 mars 2011

Pepprigt beroende

Mmmmh, Marab.. Näe! Faktiskt inte, utan mmmmmmhh, Turkisk peppar! Jag har enda sen igår kväll gått å proppat i mig av sambons turkiska peppar-godis så att tänderna antagligen snart trillar av. Hur kan nånting så enkelt som socker, cayennepeppar + olika aromer å ett hårt skal få en att bli så beroende? Det bara bränner i munnen å ändå plockar jag en efter en ur den prasslande påsen å för in dem i munnen å låter dem sakta smälta tills de går att bita sönder. Booooommmmm! Å så en till :D

Å apropå ingenting: ush så fort tiden går då man har ledigt! Men man hinner göra en hel del oxå: gå till frissan (vänta bara jag får in n bild på mitt nya hår - känner knappt igen mig själv när jag tittar i spegeln!), shoppa, gå till matbutiken, gå ut å gå, laga mat, baka... Huh. Mn sluresultatet e jag nöjd med: ny frisyr, två nya skjortor från Zara, laxsoppa å hönssallad, ett gott skratt å solsken med bästa kompisen å morotsmuffins.


För att inte verka allt för effektiv måste jag ju erkänna att jag ox hunnit sitta hemma framför laptopen å drömt om nya kläder. Efter att ha tittat på diverse modebloggar samt efter ett varv på Zara (vilken btw är FYLLD med härliga kläder..) blev jag inspirerad att göra en egen "vad jag sku vilja ha"-lista med tanke på våren å sommaren.

Snygga morots-byxor. Bekväma å snygga samtidigt.
Bandeau-bikini. Enkel.
Gladiator-sandaler. Snyggare än crocs å foten vädras bra!

bilderna från Vila.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kiitos kommentistasi <3
Tack för din kommentar <3