lördag 5 mars 2011

Sunny saturday

Ai va jag njuter av stunder som denna (bortsett från några störande faktorer som jag tar upp lite senare..):
- det är lördag, alltså ledigt från skolan
- solen lyser
- jag åt ett super-morgonmål: blandade naturell yoghurt, frusna jordgubbar, ½ banan å lite kli i blendern å körde hårt - nam! Till dessert blev det ett äppel som var sgsm perfekt: hårt, surt, saftigt (läs: Jonagold är det enda som lönar sig å köpa)
- har varit på morgonlänk (endast 4,2km men jag var riktigt nöjd ändå)
Efter förmiddagskaffet med pappa bänkade jag mig framför datorn å kollade igenom några bloggar å försökte bl.a. få inspiration till vad vi skall fixa till lunch.
Senare idag firar sambon sin 22. födelsedag med kaffe å kaka hos sina föräldrar, så sötsakstanden börjar så småningom redan ila lite ;) I övrigt vet jag att jag borde läsa till tenten i pediatrik som jag har på tisdag, mn tyvärr räcker inte motivationen till. Tror jag satsar på att panikläsa på måndag efter piloxing-timmen å går ut å njuter av solen nu i stället :)

Bilden är lånad.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kiitos kommentistasi <3
Tack för din kommentar <3