torsdag 24 mars 2011

Vitaminer åt folket!

Hej å hopp alla som ännu inte insett att frukter å deras antioxidanter får en att bli pigg å kry, skyddar mot smittor av diverse flunsor å höjer motståndskraften, samt får en att må bra! Haha, nu låter jag som en värre näringsterapeut (Hanna Partanen, Anette Palssa - you name it..) men jag måst bara få hehkuttaa över hur välmående jag känner mig nu när jag börjat äta mer frukter. Okej det kan ju hända att solen å den nalkande våren gör sitt å jag bara inbillar mig att det är frukernas tjänst att jag mår som en lärka, men iaf är det en bra inbillning!


Å kan nån påstå att dagen skulle kunna bli dålig om man inleder den med detta: naturell yoghurt, cantaloupe- och honungsmelon, kiwi, mysli, solrosfrön å lite kanel ovanpå? Vill man riktigt lyxa till det häller man lite honung ovanpå å avnjuter härligheten tillsammans med en stor kopp Pirkka Reilun Kaupan Persiko-passionsfrukt-te.


Skål: Iittala, mugg: Lexington

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kiitos kommentistasi <3
Tack för din kommentar <3