söndag 17 april 2011

Den som väntar..

Medan jag sitter och väntar att föräldrarna skall ringa och beställa skjuts hem från 50-årskalaset sitter jag och kollar utbudet på ballerinas, eftersom jag absolut har en orsak att få köpa ett par nya: när jag gick med mamma till butiken hajade jag till när jag såg ett par bekanta Vagabond ballerinas, men inte på mina egna, utan på mammas fötter. "Du har mina skor på dig" var allt jag fick ur mig, men mamma svarade bara lugnt att "ja, du sa ju att de är för stora åt dig" och plingggg sade det i mitt huvve och en orsak att få inhandla nya, passliga ballerinas var född ;)





Bilderna lånade från Zara och H&M
Förra sommaren köpte jag ett par svarta basic ballerinas i fejkläder, så nu skulle det egentligen passa fint med ett par bruna eller beigea. Röda eller blå är nog lite för häftiga för mig, men själva modellerna är super-fina! Så är det bara det svåraste:
a) hitta dessa modeller i butiken
b) fixa fram pengarna att köpa dem med (fast jag ska ju jobba lite under påskhelgen, vilket innebär lön, yesh!)

Hoppas mamma och pappa har firat färdigt snart - tröttheten börjar ta över..
God natt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kiitos kommentistasi <3
Tack för din kommentar <3