söndag 10 april 2011

Redo för fredag!

Eftersom jag på fredagsmorgonen gick direkt till Galna Dagarna och först efter det till jobbet, fick jag sova 1 timme mer än normalt, vilket resulterade i att jag hann ta en bild på dagens outfit:
Skjorta Vila, byxor Pieces, väska Calvin Klein
Egentligen är det väl litet onödigt att klä upp sig "så mycket" då ingen egentligen ser mig i dessa kläder under dagen: i bussen har jag rocken ovanpå dem, på praktiken har jag min super-sexy nurse-dräkt och väl hemma igen klär jag genast om till mysbyxor.. Men jag har konstaterat att om jag på morgonen klär mig snyggt och kan nöjt studera mig själv i spegeln, stannar den fiilisen sedan under hela dagen hos mig - oberoende outfit!
Har nån annan liknande erfarenheter?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kiitos kommentistasi <3
Tack för din kommentar <3