onsdag 20 april 2011

Reklam för sevärd film!

Vill varmt rekommendera filmen vi precis var och se på: Black Swan. Filmen väckte mycket känslor och tankar inom mig, vilket jag tror delvis beror på att jag är mitt i min praktik i psykiatri och misstänker/tror att jag och sambon därför upplevde filmen på olika sätt. Själv tycker jag att scenerna där huvudpersonen "blir tokig" var mycket imponerande; man liksom kände hennes känslor inom sig (vilket inom psykiatri kallas.. eeh, just nu minns jag inte termen, men jag vet att det finns en!) Handlingen var dramatisk och kanske mer riktad till tjejer, men är nog en upplevelse också för diverse pojkvänner och sambon.

Imorgon är jag ledig, eller rättare sagt: jag har tagit ledigt imorgon. Ah så skönt det ska bli! Börjar redan njutandet med att dricka en kopp grönt te ikväll, möjligen också med resten av lösgodiset jag köpte på Stockmann.

Apropå bilden i förra inlägget: min nya kragskjorta ser ju helt psykedelisk ut! Mönstret är altså inte huvudvärksframkallande, utan blå-vit-randigt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kiitos kommentistasi <3
Tack för din kommentar <3