söndag 17 april 2011

Stressfri, solig söndag



Mja, dagens länk blev inget vidare eftersom nattsömnen blev kort då jag hämtade föräldrarna först klockan 1. Ungefär 4½ km sprang jag och nöjde mig med att gå/spurta resterande 500m. Benen känns som spagetti.

Jag passade däremot på att fixa vad jag kallar lyxig söndagsfrukost åt oss alla tre: kokta ägg, skivade grönsaker, flera olika sorters bröd, ost, skinka, kaffe åt mamma och pappa och grönt te, samt kiwi åt mig. Oj så skönt det var att sitta i lugn och ro vid frukostbordet och njuta av ett långsamt morgonmål. Extra lyx kändes det att ibland äta annat än detdär sedvanliga (mysli, yoghurt och frukt) - kanske jag borde börja variera min frukost litet mer..?



Nu skall jag ta Elsa och en kopp kaffe med mig och sätta mig ute på terassen i solen.
Ha en skön söndag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kiitos kommentistasi <3
Tack för din kommentar <3