tisdag 11 oktober 2011

Look of the day

Muahaha. Bara för att jag tagit tillfället i akt och satt mig vid sambons super-dator vill jag passa på att lägga in bilden på dagens outfit, vilken jag var väldigt nöjd med!

Skjortan Vila, farkkuna Vero Moda, skorna Spirit Store, armbandet sambons, klockan Michael Kors
 Skjortan köpte jag till systerson nr. 2:s dop och tänkte, helt ärligt sagt, att jag knappast kommer att använde den mer än en gång - och så fel jag hade! Skjortan är en av mina absoluta favoriter då den är skön att ha på, snygg och enkel att kombinera enligt hur "fin" man vill vara. Såhär vardags är den perfekt tillsammans med farkkun, men den ser läcker-läcker och festlig ut tillsammans med en midjehög kjol.
Farkkuna är typ 99% elastan och egentligen inte farkkun, men ack så sköna då de stretchar åt alla håll och kanter. Att de har stuprörsbuntar gör dem bara ännu bättre. I like!
Skorna köpte jag på fredagen då vi var till Flamingo och såg Drive. Tyvärr lyckades jag söndra dem redan idag (en av spännena lossnade), så nu letar jag febrilt efter kvittot för att gå och reklamera skorna. Gissa hur det harmar mig att när jag äntligen hittat ett par super-sköna och snygga kilklackskor så går de sönder...
Klockan köpte jag våren 2011 och har användt sen närapå dagligen ever since. Maskulin, tung och glansig - helt enkelt mitt bästa köp på länge! Älskar verkligen min klocka och ångrar inte en sekund att jag satsade några lappar på den, för det är den värd.
Armbandet är egentligen min födelsedagspresent till sambon (som jag gav då han fyllde 22) och i och med att jag inte hittade mitt Nomination lånade jag det idag. Armbandet är, precis som klockan, tungt, glansigt silver och maskulint och passade mer än bra i min outfit idag. Tyvärr är kedjan för lång för mig, så sambon får nog hålla armbandet för sig själv i framtiden (fast jag kan nog  tänka mig att låna det nångång pånytt om det riktigt kniper till..)

Bakom mig har jag en nästan 2 timmar lång promenix med världens bästa tjej. Vi gick längs med havsstranden och hemåt via Eira. Tyst, vackert och avslappnande - i all korthet. Du är bäst tjejen! 

1 kommentar:

Kiitos kommentistasi <3
Tack för din kommentar <3