lördag 22 oktober 2011

A quick hello!

Idag är det lördag och jag sitter hemma. Och tycker faktiskt det är ganska skönt. Funderar på att hämta ett glas vin, men är inte helt säker på om det är a) trendigt att dricka vin ensam, eller b) okej att dricka vin två kvällar i rad bara för att det är så gott.

förmiddagen var jag ett hastigt varv med syster och mamma till Jumbo. På eftermiddagen avverkade jag en 5,4km joggingrunda i strålande väder: +9 grader och litet sol, knappt med vind.

Hela kvällen lång har jag gjort följande:

Glasögon Karen Millen, fleecejackan ärvd av storasyster

Tittar på gamla avsnitt på Ruutu.fi (klik klik) på bl.a. Neljän tähden illallinen, ätit rester av gårdagens broilersallad och övervägit på allvar att hämta ett glas vin till efterrätt. Men blir det inte litet mesigt dethär: ensam hemma en lördagskväll framför datorn med glasögonen på och vinglaset i handen?

Äh, bäst att inte fundera så mycket. Nu skall jag fortsätta titta.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kiitos kommentistasi <3
Tack för din kommentar <3