torsdag 9 februari 2012

Challenge for me + you

Eli säännöt menee näin:
Kerro (ilman materiasyyllisyyttä), mitkä viisi tavaraa ostaisit jos sinulla olisi kaikki maailman rahat. Tämän jälkeen haasta kolme muuta bloggaajaa.

Och samma på svenska: berätta (utan att få morkkis av att låta som en materialist) vilka fem saker du skulle skaffa om du hade alla pengar i  världen. Utmana sedan tre bloggare.



1. Louis Vuitton Speedy 35 Damier Ebene
2. Thomas Sabo Bracelet
3. Kämppä
4. Kamera
5. Volvo

Mitt kollage blev tydligen ganska trist, trots att jag skulle ha haft möjlighet att önska mig vad som helst - oberoende värde! Jag tror dethär får kallas kollage nr. 1 - låt mig återkomma om några dagar eller veckor! ;)

Oho, olipas vaatimaton kollaasi vaikka olisin saanut toivoa mitä vaan - hinnasta viis! Taidan palata tähän uudestaan parin päivän tai viikon kuluttua..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kiitos kommentistasi <3
Tack för din kommentar <3