fredag 4 maj 2012

Happy news!

Min dag har jag börjat oroväckande effektivt i form av städning av bostaden, men för att försäkra att jag inte blir allt för duktig satte jag mig en stund framför datorn. Och vad skådar mina ögon på ASTA, där våra studieprestationer registreras?

Att jag fått ett överraskande fint vitsord för mitt examensarbete!


And it feels good!

Aamuni olen aloittanut harvinaisen tehokkaasti siivoamalla (pelottavaa?), mutta jotta jalkani pysyisivät maassa enkä vaarantaisi omaa terveyttäni liikaa siivoamalla, istahdin hetkeksi koneen ääreen. Ja mitä silmäni näkevätkään sivustolla, jonne kouluarvosanat rekisteröidään`
Että olen saanut opparistani yllättävän hyvän arvosanan!

2 kommentarer:

  1. Näytätpä kauniin fressiltä :)
    Mukavaa viikonloppua sinulle<3

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hah voi ei kiitos - ihan punastun :D Kuvassa tosiaan olen tasan noussut sängystä ylös ja pessyt naamani, siivoillut hetken ja mennyt koneelle, jossa sain jymy-yllärin! :)

      Radera

Kiitos kommentistasi <3
Tack för din kommentar <3