måndag 29 oktober 2012

The weekend when a total makeover happened

Jag var visst inte den enda som blev smått chockerad över mängden snö som kommit under natten till fredagen den 26. oktober? Åtminstone inte med tanke på alla de miljontals uppdaterade Facebook-statusar som jag läste under helgen. Suck (säger den som för en gångs skull inte kommenterade vädret på Facebook ;))


 Så gissa hur chockad jag blev då jag var framme efter en resa á drygt 3½ h med tåg och buss och möttes av detta?




Men ärligt talat var jag riktigt nöjd (frånsett kylan såklart..): snön får världen att se så mycket ljusare ut och är riktigt mysig. Att inleda joggingsäsongen iklädd vinter-springlegginsen kunde alltså äntligen förklaras då jag på fredagskvällen drog ut på en 30 min avkopplande joggingtur (och möttes av en utlåst T i trappuppgången. Nothing more about that ;)).


Under helgen hann vi med mycket: festa med (för mig nya) kompisar, gå på krog och dansa (gud så länge sen sist!), koppla av och njuta, bada bastu, jogga, titta på How I met your mother, samt förhoppningsvis göra ett riktigt kap och inleda en ny period i livet ;)

Facebook-statuksien päivityksistä päätellen en nähtävästi ollut ainoa, jonka perjantain vastaisen yön lumisade yllätti (ja olen iloinen, että osasin itse kerrankin olla päivittämättä omaa statustani, niin voin nyt kritisoida muita ;)). Mutta vaikka luulin töihin talsiessani kokeneeni jo päivän suurimman yllätyksen, jouduin toistamiseen hieraisemaan silmiäni astuessani ulos bussista reilun 3½ h matkustamisen jälkeen: luntahan oli tuolla pohjoisemmassa kahta kauheammin ja lisää tuprutti koko ajan! Mutta itseasiassa lumi ei minua haitannut: maailma on huomattavasti valoisampi paikka lumivaipan peittämänä ja kaikki näyttää paljon puhtaammalta. Ainoa huono puoli lumessa on se kylmyys, josta en välittäisi laisinkaan.. Kuitenkin nautin toden teolla avatessani talvijuoksuleggari-kauden hölkäten rauhallisen ja rentouttavan 30 min lenkin lumikinosten keskellä (ja kotiin palatessani löysin T:n rappukäytävästä. Unohdin kuulemma ilmoittaa ottavani avaimen mukaan. Hups, eikä siitä sen enempää ;))
Viikonloppuna ehdimme tehdä vaikka mitä: juhlia (minulle uusien) kavereiden kanssa, käydä tanssahtamassa baarissa (viime kerrasta oli liian pitkä aika!), syödä hyvin, rentoutua, saunoa, lenkkeillä ja toivon mukaan teimme myös ratkaisun ja oikean jymy-löydön ;)

hjärta sydän

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kiitos kommentistasi <3
Tack för din kommentar <3