fredag 26 oktober 2012

What´s new for 26.10? Nothing. Same thing every year.

Vissa dagar och högtider påminner väldigt mycket om varann år efter år.. Har ni märkt?
Idag är det min 23. födelsedag, men vad som får årets födelsedag att skilja sig från de tidigare är att det för första gången (så vitt jag minns) som den första snön faller idag den 26. oktober. Puh.



Och hur skall jag fira min 23. födelsedag då? Med att jobba, resa, träffa någon som jag så småningom börjar känna mig aningen nervös för, samt äntligen få träffa någon som jag saknat. Hoppas bara att VR inte tänker sabba mina planer..


Senare blir det förhoppningsvis litet mer traditionellt program - ni vet, sådant som man nu brukar göra för att fira att man åter blivit ett år visare äldre ;)


Tietyt päivät muistuttavat toisiaan huolestuttavan paljon vuosi toisensa jälkeen. Yksi näistä on syntymäpäivä, jota itse asiassa vietän tänään 23. kertaa. Mikä tekee tämän vuotisesta syntymäpäivästä erikoisen on se, että ensilumi satoi tänään ensimmäistä kertaa IKINÄ (ainakin mitä minä muistan..) juuri 26. lokakuuta! Huh.
Mitäs suunnitelmia minulla on synttäreitäni varten? No, töitä, matkustamista, erään henkilön, jota jo pikku hiljaa alan jännittämään, tapaamista, sekä toisen ihmisen, jota olen jo kovasti kaivannut, jälleennäkemistä. Kunpa VR ei vain pilaisi suunnitelmiani..
Myöhemmin on sitten toivon mukaan luvassa sitä perinteisempää tapaa juhlistaa sitä, että on taas tullut vuoden viisaammaksi vanhemmaksi ;)

all pics from weheartit

2 kommentarer:

  1. Ihana toi eka kortti! Hitsi kun olis joskus aikaa niin voisi tehdä tuommoisen jollekin :)

    Paljon onnea synttäreidesi johdosta <3

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha, ajattelin täysin samaa löytäessäni kortin weheartit:in ihanasta maailmasta (ja keksin juuri äsken täydellisen ajankohdan ja syyn kortin väkertämiselle - jes!) :)
      Ja kiitos onnitteluista :) <3

      Radera

Kiitos kommentistasi <3
Tack för din kommentar <3