onsdag 21 november 2012

As time´s running out, the sofa becomes more and more comfortable

Ush. Jag borde sortera och packa mina saker inför flytten nästa vecka. Jag hämtade t.o.m. bananlådor från Alepa, men nöjde mig med att ställa dem precis innanför ytterdörren och släckte lampan så jag inte kan se dem. Jag kokade en kopp te, åt mellanmål och bläddrade igenom tidningen, lade mig på soffan och hittade en härlig inredningsblog: Vanilja House.

Hjärnan känns tommare än någonsin (eller tja, ungefär som på söndagen ;)) efter att ha haft det bråttom på jobbet från morgon till kl 16 - puh. Jag tror jag skall ladda ned en säsong Sex and the city, ta en hastig runda ute och sedan spendera resten av kvällen med tre underhållande singelkvinnor. Ni får nu nöja er med bilder på outfiten för idag, samt middagen igår kväll varsågoda.

jeans Dr.Denim, shirt GT, watch MK - typical for me!


Onions - you can never have too many of them ;)

Huhheijaa mikä laiskamato täällä sohvallani makaakaan! Olen jo henkisesti harkinnut tavaroideni läpikäymistä ja pakkaamista, mutta tähän asti ainoastaan kotiuttanut pari banaanilaatikkoa kotimakallani Alepasta, jättänyt ne näkymättömiin ulko-oven viereen ja rojahtanut sohvalle selailemaan ja inspiroitumaan uudesta ihanasta Vanilja House-blogista.
Töissä oli (luvattoman) kiireistä eikä aivotoimintaa tunnu tällä hetkellä juuri olevan, joten saatte tyytyä kuviin päivän (tyypillisestä) asusta, sekä eilisestä luksus-päivällisestä.
Illaksi taidan pistää Sinkkuelämään tuotantokauden lataukseen, käydä haukkaamassa happea ja nauttia neljän sinkkunaisen seurasta loppuillan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kiitos kommentistasi <3
Tack för din kommentar <3