torsdag 8 november 2012

Only a couple of hours left. HELP!

Shit. Efter jobbet gick jag ett varv via Sokos i centrum i jakt på litet påfyllning till mejk-necessären och självklart gick jag förbi parfymerian och sprayade en ny test-lapp av en ny doft åt mig - som om jag inte skulle ha doftat mig hög på parfymer redan igår på Stocka!

Nu sitter jag här på soffan och är ännu mer confused än tidigare. Jag TRODDE att jag beslutat mig för vilken doft jag skall önska som souvenir, men snedsteget på Sokos blev ödesdigert. Ett beslut MÅSTE fattas ännu idag och jag har ingen tusans aning om vilken dera doften jag gillar mer: Burberry The Beat eller Burberry Body. Tusan.

Hjälp mig, någon



 Burberry Body EdT:
  • A light and fresh interpretation of the iconic Burberry Body Eau de Parfum fragrance
  • Fresh green apple complements green absinthe and illuminating peach
  • Floral heart notes are infused with a new aroma of seductive tea
  • Warm base notes of woody cashmeran, creamy vanilla and amber


Burberry The Beat EdT:
  • An intense and energetic scent with warm top notes of bergamot, cardamom, pink pepper and mandarin
  • Heart notes of Ceylon tea, iris and bluebell add a floral texture
  • White musk, vetiver and cedar wood give depth to this sensual fragrance

Kakka. Käväisin Sokoksella töiden jälkeen hankkimassa hieman täydennystä meikkivarastooni (näistä infoa myöhemmin, mutta totesin myyjälle, että 23-vuotiaan ehkä olisi korkea aika oppia käyttämään luomiväriä..) ja eksyin hajuvesiosastolle suihkuttelemaan - taas. Aivan kuin ei eilinen haistelu olisi riittänyt: kuljin kuin pää pöllyssä koko loppuillan Stocka-käyntini jälkeen!
Luulin jo tehneeni päätöksen siitä, minkä hajuveden pyydän tuliaisiksi, mutta erehdys Sokoksella koitui kohtalokkaaksi: nappasin hyllystä tuoksutikun, joka romutti päätökseni täysin enkä nyt ole lainkaan varma enää, että se alkuperäinen päätökseni on lopullinen. Suurin ongelmani on se, että päätös pitäisi tehdä vielä tänään, jotta tuliaistoive ehtii ajoissa toteutettavaksi (eikä se kuulemma ollut varma sekään. Kiitti vaan - lupaan heittäytyä hankalaksi jos ei tuliaisia löydy laukuista kun haen matkalaiset kentältä huomenna).
Kumpi: Burberry The Beat vai Burberry Body? APUA!



pics & descriptions from here
innehåller en reklamlänk/sisältää mainoslinkin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kiitos kommentistasi <3
Tack för din kommentar <3