fredag 18 januari 2013

A sweet green start for my weekend

Ah. Arbetsdagen är förbi och nästa gång har jag jobb först på tisdagen. Whoo!

Hur en grön kula avnjuts på rätt sätt ;) Kuinka vihreä kuula nautiskellaan oikeaoppisesti ;)

 Mitt veckoslut började jag med att bläddra favorit-bloggarna, dricka en stor kopp kaffe, samt avnjuta en grön kula. Till följande skall jag sticka till gymmet, där jag senast var för 3 dagar sedan. Träningspausen blev längre än jag planerat, eftersom jag igår stannade och gjorde ett dubbelskift på jobbet 7-21. Puh. Så thank God har jag en ledig helg framför mig ;)

Tjo!

Ah, työpäivä on vihdoinkin ohi ja seuraavan kerran suuntaan sairaalalle (toiv.muk) vasta tiistaina. Whii!
Viikonloppuni aloitin selaamalla lemppariblogit läpi, join jättikupillisen kahvia ja nautiskelin vihreän kuulan - parhautta! Seuraavaksi suuntaan salille, jossa kävin viimeksi 3 päivää sitten. Treenitauko muuttui suuniteltua pidemmäksi, koska jäin eilen töihin tekemään tuplavuoroa, eli klo 7-21. Huh, rankkaa oli joten vapaa viikonloppu maistuu nyt entistä hunajaisemmalta ;) 
Heippa!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kiitos kommentistasi <3
Tack för din kommentar <3