fredag 1 februari 2013

Forget what I said earlier..

Visst var det jag som förra veckan bloggade om hur jag inte känt något behov av att springa?

Gissa bara vem som för en gångs skull utmanade sig ikväll och sprang en rejäl 10 km (1h 10 min), blev ledsen för en stund då jag konstaterade att Sports Tracker inte registrerat min prestation, men valde att inte bry mig och i stället fixa en präktig sallad med ett glas rött vin till som belöning?Yep. Jag! ;)

My favourite flowers -lilies


Kukas se postailikaan viime viikolla siitä, ettei juoksu enää kiinnosta? Pah.
Arvaa vain kuka tänä iltana otti ja haastoi itsensä KERRANKIN ja pamautti reilun 10 km lenkin (aikaa kului 1h 10 min), totesi pysähtyessään ettei Sports Tracker-pirulainen ollut rekisteröinyt koko suoritusta, mutta päätti unohtaa masentelun ja valmistaa herkkusalaatin ja nauttia sen punaviinilasillisen kera palkinnoksi? Aivan. Minä ;) 

pic from weheartit

2 kommentarer:

  1. Hitsi miten huono tuuri sen Sports Trackerin kanssa. Mutta mullapa olis sulle haaste blogissani :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nojoo kyllä otti aivoon kun viimesillä kilometreillä oikein fiilistelin että jiihaa kun on kunnon tahti päällä ja noin harvinaisen pitkän lenkin tein. Mutta onneksi fiilis oli hyvä lenkin jälkeen - mittarista viis ;) Jaahas, käynpäs kurkkimassa :)

      Radera

Kiitos kommentistasi <3
Tack för din kommentar <3