onsdag 13 februari 2013

When you don´t like it no longer - recycle it!

Thihi. Tänk ett sådant fynd jag lyckades göra på en Facebook-sida, där folk säljer grejer second hand: någonting som jag länge längtat efter, men inte hittat:

ett par perfekta konjaksbruna stövlar!

 Idag cyklade jag efter arbetsdagen till skomakaren för att avhämta stövlarna. Skomakaren hade fixat den slitna klacken och ersatt den med en ny, samt putsat stövlarna ordentligt.

Tänk hur en sak som någon annan tröttnat på, kan glädja någon annan så mycket? 
Nu måste jag bara vänta på att snön skall smälta, så skall vi gå ut på promenad - jag och mina nya finheter!

PS: gissa bara hur fint en guldfärgad Michael Kors-klocka skulle matcha med dessa? ;)


Voi minkä löydön teinkään paikallisen Facebook-sivuston, jossa ihmiset myyvät käytettyjä tavaroitaan, kautta - jotakin jota olen metsästänyt jo pitkään: täydelliset konjakinruskeat saappaat!
Kävin tänään työpäivän päätyttyä noutamassa uudet ihastukseni suutarilta, joka oli korjannut jo kuluneen koron, vaihdattanut korkolaput ja plankannut saappaat kiiltäviksi.
Miten paljon iloa tavara, jota joku muu ei enää tarvitse, voikaan antaa vielä toiselle!
Nyt täytyy vain odottaa kevättä ja lumien sulamista, jotta voimme lähteä yhdessä ulkoilemaan - minä ja uudet kauniit saappaani! 
ps. kuvittelen jo, miten hyvältä kullanvärinen Michael Kors-kello näyttäisikään näiden kanssa ;)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kiitos kommentistasi <3
Tack för din kommentar <3