tisdag 7 maj 2013

Workout schedule for week 18

Noniin ensimmäinen viikko uuden treeniohjelman (jonka minulle siis teki Pia Porihallilta) on takanapäin. Suurimpia muutoksia edelliseen ovat pidentyneet sarjat, eli toistoja on 10-12 sijaan 12-15 - ja se tuntuu! Olin koko viime viikolla todella väsynyt iltaisin ja huomasin selvästi, että lihakset olivat saaneet aivan uutta ärsykettä, koska palautumiseen meni todella pitkä aika. Ärräpäitä päästellen, puhkuen ja irvistellen tein parhaani mukaan ja uskon (lue: toivon), että ohjelman suorittaminen ajan myötä alkaa sujumaan hieman sutjakkaammin kun lihaskunto paranee ;)

Mutta tässä viime viikon saldoa (ke-la lisäksi työmatkapyöräilyä 6 km)

Monday jalat/benen
Tuesday hauis + rinta/biceps + bröst
Wednesday jogging 30 min
Thursday olkapää + ojentaja/axel + triceps
Friday jogging 50 min
Saturday selkä/ryggen
Sunday walking 45 min + cycling 30 min

Puh. Första veckan med det nya gymprogrammet är avklarat och det känns: förra veckan var jag ovanligt trött om kvällarna och musklerna var ömma och behövde massor med tid för att återhämta sig. Svordomar, svett och ihopbitna tänder var nog temat för förra veckan, men jag hoppas (och tror) att det kommer att bli lättare, bara jag snällt orkar kämpa på ;) Ovan ser ni saldot för förra veckans träning.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kiitos kommentistasi <3
Tack för din kommentar <3