fredag 28 juni 2013

Brekkie-inspo & questions, questions, but no answers

Hoh. Viime öiset unet jäivät harvinaisen lyhyiksi, mutta jutustelutuokio jonka sen sijaan sain, oli huomattavasti tärkeämpi ja antoi vastauksia edes osaan kysymyksistä, jotka surruttavat päässäni 24/7. Hoh. Välillä sitä toivoo, että elämä olisi yhtä mutkatonta kuin lapsena: mistään ei tarvinnut huolehtia eikä mitään (kovin tärkeätä) tarvinnut ajatella - joku muu hoiti sen puolestasi!

Tässä alla eilisen aamupalaa: luonnunjugua, pellavansiemeniä, mysliä ja tuoretta ananasta ja mansikoita ja kahvia. Tänä aamuna mansikat vaihtuivat hunajameloniin - ei tyhmempi combo sekään!



 Suck. Med en allt för kort nattsömn i bagaget önskar jag en god fredagsmorgon. Sömenn förblev kort, men i stället fick jag en diskussion, vilken besvarade en del av de frågor som surrar i mitt huvud 24/7 - inte illa det heller. Oj så jag önskar att jag kunde vara ett litet barn ännu - då skulle jag inte behöva oroa mig för någonting, eftersom någon annan skulle göra det i stället för mig!
Igår morse åt jag naturel yoghurt, linfrön, mysli, färsk ananas och jordgubbar samt kaffe till frukost. Imorse fylldes muminskålen med en likadan combo, men med honungsmelon i stället för jordgubbarna - inte illa det heller!

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kiitos kommentistasi <3
Tack för din kommentar <3