onsdag 24 juli 2013

Party outfit for 20.7

Pori Jazzien pääviikonloppuna kävimme J:n kanssa tanssahtelemassa kaupungilla ja päälleni päätyi takuuvarma väriyhdistelmä: mustaa ja valkoista. Kaulaani pujotin Porvoon Lindexistä löytämäni Holly & Whyte-malliston ihanan korun, joka on ollut loppu kaikissa muissa Lindexeissä joissa olen käynyt! Joskus on näköjään vähän tuuria matkassa ;)

Mustavalkoista vai väriä, kumpi on enemmän sinun makuusi?


Pori Jazz är redan förbi, men tänkte lägga in bildbevis på hur jag såg ut under "huvudveckoslutet" då jag var ute och dansade med J. 
Outfiten var ett ganska "säkert kort", alltså svart och vitt - men det funkar alltid tycker jag! På mig hade jag också det härliga halsbandet som jag hittade i Lindex i Borgå. Halsbandet hör till Holly & Whyte-kollektionen och har varit slutsålt redan länge i alla andra Lindexar som jag varit i. Ibland tycks man ha tur ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kiitos kommentistasi <3
Tack för din kommentar <3