fredag 13 september 2013

Inside my handbag

Monet esittelevät blogeissaan käsilaukkujensa sisältöä ja olen itse AINA yhtä kateellinen siitä, miten hienossa järjestyksessä muiden laukut ovat (omaani verrattuna)! Tai voisiko olla niin, että naiset siivoavat laukkunsa ennen esittelypostauksia? ;)


Anyway aion esitellä yllätyksen, joita löytyy melkein jokaisesta käsilaukustani. Yllärit voivat pyöriä laukkujen taskuissa monta viikkoa ja ihmiset kysyvät usein kuinka se on mahdollista, koska tiedän niiden olemassaolosta. En oikeastaan osaa vastata tähän, mutta kai sitä itsehillinnäksi voisi sanoa? Noh mikä se ylläri sitten on?



 Käärepaperillinen karkki! Jos mieli tekee, saan tästä oivan alun viikonlopulleni, pelastuksen raskaan työpäivän päätteeksi tai muuten vaan suupielten nostattajaksi ;) 

Suosittelen tälläisiä ylläreitä kaikille, sillä jo tieto niiden olemassaolosta tekee iloiseksi! 


Kivaa viikonloppua! :)

Många bloggare presenterar sina väskor och jag blir alltid lika avundsjuk då jag ser hur städigt folk har det! Eller kanske kvinnor städar väskorna innan de presenterar dem? ;) hope so..
Jag tänkte presentera en överraskning som jag brukar gömma i varje handväska. Överraskningen kan ligga i väskan i flera veckor orörd, vilket folk sällan förstår - vadå jag vet ju att de finns där! 
Överraskningen kan bli en härlig början på helgen, en räddning för en motig dag eller annars bara dra på smilbanden: en konfekt! Rekommenderar varmt för alla, eftersom bara vetskapen om dem gör en glad ;)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kiitos kommentistasi <3
Tack för din kommentar <3