torsdag 5 september 2013

Whoah. TGIT

Huh. Ensimmäinen viikko uudessa sju on pian ohi ja vaoaa viikonloppu häämöttää edessäpäin. Se tulee tarpeeseen - todella! Tätä tyttöä väsyttää..

Aloitin tosiaan maanantaina uudessa työpaikassa ja vaikka työtehtävät ovat minulle ennestään tuttuja, olen aivan rättiväsynyt 8h päivän jälkeen. Paikat, ihmiset, tavat ja ATK (vain pari juttua mainitakseni) ovat uusia ja niiden oppimiseen menee mieletön määrä energiaa. Onneksi kädentaidot ovat säilyneet sentään, ettei ihan kaikki ole uutta ja ihmeellistä..

Kävin alkuviikosta muuten pitkästä aikaa heittämässä 10 kilometrin hölkän ja olin pakahtua ilosta: kroppani alkaa ehkä sittenkin normalisoitua, vaikkei se täysin kunnossa edelleenkään ole heinäkuun tapaturman jälkeen. 


Nyt aion jatkaa hetken sängyllä makoilua ja vain nauttia hetkessä olosta. Ja tietty tiedosta, että huomenna on pepeperrrrjantai! ;)


Huh tack gode Gud är det redan torsdag idag och veckoslutet väntar: jag är helt boms-slut! 
Första veckan på min nya arbetsplats är snart bakom och trots att jag trivs mer än bra, känns det i kroppen att den är på helspänn 24/7 då bl.a. datasystemet, människorna och vanorna är nya. Som tur innehar jag ens fingerfärdigheten..
I början av veckan var jag efter en allt för lång paus på en 10km joggingtur och var mer än stolt över min kropp: kanske den trots allt börjar återhämta sig efter olyckan i juli, trots att den inte är normal ännu heller?
Nu skall jag fortsätta ligga en stund på sängen och bara vara. Och njuta av vetskapen att det snart e helg ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kiitos kommentistasi <3
Tack för din kommentar <3