lördag 9 november 2013

Ssshh.. Don´t tell daddy..

Uskokaa tai älkää, mutta minä - ihminen joka on äly-vanhoillinen, rutiineiden rakastaja ja usein hyvinkin kärkäs mielipiteiltäni - olen muuttanut mieleni ja alkanut silmäilemään..

 

 
..tatuointia.
 
Erityisesti teksti kyljessä kiehtoo minua tällä hetkellä: itselleni merkityksellinen teksti paikassa, jonka saa helposti piiloon, mutta joka näkyy heille, jotka haluan päästää lähelleni - niin ruumiillisesti, kuin henkisestikin.

 

 
Jag - människa som är gammaldags, stenålders och har skarpa åsikter har - hör och häpna - börjat mjukna för något, som jag aldrig tidigare ens drömt om..
..en tatuering.
Speciellt en text i sidan lockar mest: en betydelsefull text på ett ställe som jag enkelt gömmer, men som syns för dem som jag vill visa mig för - både fysiskt och emotionellt.
 
inspiring pics from google.fi & weheartit,com

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kiitos kommentistasi <3
Tack för din kommentar <3