onsdag 6 juli 2011

Fy skam..

Ush med mig så as-dålig jag har blivit på att uppdatera bloggen - eller kanske den firar en välförtjänt semester medan jag sliter på jobbet? Hah. Näe, livet ler trots att det emellanåt är ganska bråttomt på mottagningen när folk råkar ut för allt från fästingar till plankor och halsont.. Dessutom har jag märkt att jag helt enkelt inte har lust att sätta mig framför datorn och koncentrera mig på att skriva någonting (smart?) efter att ha suttit framför maskinen 8h på jobbet.

På tal om att sitta framför datorn: jag har nu under sommarn märkt hur otroligt viktigt det är att röra på sig och stretcha kroppen efter att en hel arbetsdag befunnit sig framför datorn, annars blir slutresultatet huvudvärk och sura miner. Försöker hinna ut på länk åtminstone 2-3 ggr/vecka och cyklar dessutom nu, när vädret är så fint, varje dag till och från jobbet (tot. ca 8km).

Nåja, hoppas ni har det bra - jag SKA försöka aktivera mig på bloggfronten liiiite mer..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kiitos kommentistasi <3
Tack för din kommentar <3