lördag 14 april 2012

Good morning!


Ah, så gott som jag sov förra natten har jag inte sovit på LÄNGE!

Jag har inga egentliga planer för dagen och det känns skönt - jag som i vanliga fall älskar att ha en tydlig plan vad jag än skall göra. Oroväckande? Nej ni kan vara lugna: visst har jag allternativ och funderingar om vad jag kunde göra idag, men fastspikade planer saknas.

Morgonmål framför TV:n: naturell yoghurt, eko-havregryn, linfrön, äppel och eko-kanel. Och kaffe!
Aamiainen TV:n ääressä: luonnonjugua, luomu-kaurahiutaleita, pellavansiemeniä, omenaa ja luomu-kanelia. Ja tietty kahvia!
Lacka naglarna med nya lacket "First Spring" och bläddra i Galna Dagar-katalogen
Kynsien lakkausta uudella "Ensi kevät" lakalla, sekä Hullareiden kuvastoa selailua
Avslappnad fiilis - härligt!
Rentoutunut tunnelma - ihanaa!

Vad skall ni göra idag då?

En todellakaan muista koska olisin nukkunut yhtä hyvin kuin viime yönä. Aamulla loikoilin pitkään horrosmaisessa tilassa ja nautin siitä, ettei tarvinnut nousta ylös kellon pirinään ja kiirehtiä bussille.
Harvinaista kyllä, minulla ei ole varsinaisesti mitään suunnitelmia tälle päivälle. Toki jotain pieniö ideoita ja mietteitä on, mutta aikataulua ei tosiaan ole. Todella, todella harvinaista käytöstä minulta, mutta hyvältä tuntuu!
Mitäs te meinaatte tänään tehdä?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kiitos kommentistasi <3
Tack för din kommentar <3