lördag 17 mars 2012

Chocked over the look

Holy shit en sådan chock jag fick när jag hittade gamla foton på pappas dator - hur mycket kan ens utseende egentligen ändras på typ ett år?

Hitsi vie miten ulkonäkö voikaan muuttua vuoden aikana. Löysin isin koneelta vanhoja kuvia ja kyllähän niistä pientä muutosta näkyy tapahtuneen..


Jag och mina vackra kusiner och systrar i juni 2011
Minä ja kauniit serkkuni ja siskoni kesäkuussa 2011


Nyåret 2011
UV 2011

Jag för exakt ett år sedan: 17.3.2011
Tasan vuosi sitten: 17.3.2011

En 3. klassist påpekade att mina framtänder är stora och visst stämmer det när man kollar noga...
Yksi 3. luokkalainen huomautti suurista etuhampaistani ja pitäähän se paikkansa...
Och till slut några fiilis-bilder med drömmen om sommaren i tankarna:
Viimeisenä pari fiilistelykuvaa, kesä ja lämpö mielessä.





Edit: eftersom Blogger är jobbig och vägrar flytta på fotona i kronologisk ordning är de nu såhär råddigt i stället. Beklagar, men kanske ni hålls mer uppmärksamma såhär? ;)
Koska Blogger on hankalalla tuulella eikä annan mun muuttaa kuvia ajallisesti oikeaan järjestykseen, ovat ne nyt hieman sekaisin. Mutta ehkäpä se pitää teidät tarkkaavaisempina? ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kiitos kommentistasi <3
Tack för din kommentar <3