fredag 8 april 2011

Purrrrrfecto!

Om jag sku vara ett djur nu, skulle jag förmodligen vara en spinnande katt. Orsak? Jag har måååånga grejer att vara nöjd över:

- det är fredag och ledigt veckoslut, yes!
- jag fick äntligen köra pappas nya bil - en katumaasturi!
- jag gick till Galna Dagarna före arbetsdagen och fick det jag ville ha:

Michael Kors
Haha och apropå Galna Dagarna: holy shit så knäppa finländare, som annars är ganska tystlåtna och tillbakadragna, kan bli! Det fanns köbildning utanför VARJE ingång till varuhuset när jag anlände 07:45 (jag beräknade inte med att det bara tar typ 10 min att gå till Stocka om man går via Eriksgatan och var helt för tidigt framme) och folk stirrade smutsigt på varann: "våga heller försöka tränga dig förbi i kön". När det elektroniska dörrlåset gick upp var fan lös: folk intog sprinter-positionen och spurtade in genom dörrarna. Solglasögon och klockor bara flög omkring när folk rev ur händerna på varandra - som om varorna var de sista i universum! Själv var jag mycket nöjd med mina inköp: armbandsuret från Michael Kors samt två pocketar: Elsas Mode (av Sofi Vahrman) och I nöd och lust: en tvivlare försonas med äktenskapet (av Elizabeth Gilbert).

Efter praktiken gick jag ännu på ett CorePulse-pass, vilket tyvärr inte blev en sådan succé som det brukar eftersom ledaren var helt vimsig och glömde koreografin, sade ett och gjorde annat etc. Nåja however. Svettig blev jag ju ändå!
Till nästa är det Elsas Mode. Oj var jag drömmer att jag sku ha en stor påse lösgodis att avverka tillsammans med boken..

Bilden är lånad
God natt med er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kiitos kommentistasi <3
Tack för din kommentar <3