lördag 20 juli 2013

Confidence ain´t for sale - thank God nice clothes are!

Hehkutin jonkin aikaa sitten Vilan myyjiä ja heidän mieletöntä osaamistaan: aina he onnistuvat ylipuhumaan minut ostamaan sovituttamaan minulla vaatekappaleita, joita en itse edes harkitsisi, mutta joista sitten tulee uusia lemppareita! Ja tässä kohtaa puhun kokemuksesta; näin ei ole käynyt yksi, vaan monta kertaa.

Lomani aikana kävin moikkaamassa Porvoon likkoja ja treffit oli sovittu joenrantaan. Sää suosi, aurinko paistoi ja ihmiset olivat ruskettuneita, komeita ja kauniita. Ja tietty iloisia. Kyllä silmä lepäsi ;) 
Päälleni valikoitui tämän hetken lempparifarkut H&M:ltä, sekä uusi kaulakoru ja toppi, joista kiitän Vilan myyjää: en olisi ikinä edes sovittanut näitä, ellet olisi yli-innokkaana niitä minulle tuputtanut. Asusteina tuttu ja turvallinen Korsin kello, sekä H&M:n kullanvärinen rannekoru ja potilaalta lahjaksi saatu hopeinen punoskoru. Tykkäsin ja viihdyin :)

Sateenkaarikynsiä huomioimatta! ;) Glöm inte regnbågsnaglarna! ;)
 Jag kan inget annat än vara förundrad över hur försäljarna i Vila gör det; hur i tusan lyckas de övertala mig att köpa hitta och få mig att testa och slutligen köpa plagg som jag aldrig själv skulle ägna en tanke?
Förra veckan stämde jag träffis med tjejerna i åstranden i Borgå och hade mer än tur: solen sken, kvällen var varm och människorna brunbrända, snygga, stiliga och glada. Skönt för både sinne och öga ;) 
På mig valde jag favoritjeansen från H&M samt ett halsband och topp från Vila. På höger arm bar jag klockan från Kors och kring den vänstra handleden hade jag ett guldigt armband från H&M, samt det silvriga som jag fått av en patient som tack. Och var nöjd :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kiitos kommentistasi <3
Tack för din kommentar <3