måndag 1 juli 2013

Slept well? Yeah, but way too little. Bring in the colours!

Miksi unirytmi on niin helppo sekoittaa, mutta samalla suorastaan ylitsepääsemättömän hankala korjata kun arki koittaa viikonlopun jälkeen? Epistä.

En sitten saanut enempää mahtumaan kippooni..? ;)


Pelästyin oikein kun lompsin kylppäriin ja katsoin peiliin: voihan silmäpussi. Lisäksi poskelle oli ilmaantunut ensimmäinen hormooninäppy. Minulla on teini-iästä lähtien ollut todella hyvä iho (kiitos tiettyjen hormonivalmisteiden) ja nyt odotankin, pillerit lopetettuani, mitä tuleman pitää. Mutta turha kai sitä on huolehtia etukäteen - joillekin niitä tulee ja joillekin ei. Pääasia on, että kroppani saa toimia luonnollisella omalla tavallaan ilman mitään keinotekoisia aineita (piristävää kahvia lukuunottamatta ;))

Mukavaa viikonalkua! Itse aloitan tänään - jipii - 6 päivän putken n-y-t!


Varför är dygnsrytmen så enkel att rubba, men ack så besvärlig att få tillbaks i normal tidtabell? Suck.
Shit så rädd jag blev då jag kollade i spegeln imorse: snacka om ögonpåsar, samt som bonus om min första hormonnippa som uppenbarat sig på ena kinden. Jag slutade käka piller för ett tag sedan och väntar nu, aningen rädd, hur min hud kommer att reagera. Kanske onödigt att stressa för det i förväg, men efter alla dessa piller & fin hud-år är jag orolig över att jag ännu kommer att blomstra upp som en blomkål..
Anyway. Ha en skön måndag och oroa er inte i onödan - allt fixar sig! ;)

2 kommentarer:

  1. Ihanan freshiltä näyttää tuo sun aamiainen! :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Kiitos, sitä se olikin - vaivansa väärti! ;)

      Radera

Kiitos kommentistasi <3
Tack för din kommentar <3