fredag 5 juli 2013

The assproof-shorts, hot or not?

Kesä ja lämpö jatkuvat - thank God - edelleen ja näiden myötä myös kevyet ja pienet asut. Muistatteko kun "pari" postausta takaperin himoitsin minikokoisia shortseja, mutta mietiskelin samalla onko peffani tarpeeksi hyvä, jotta "voisin, kehtaisin, saisin" pitää moisia jalassani ja kulkea ylpeänä ympäriinsä? 

Pyöräilin eilen keskustaan salin jälkeen Intersportiin katsastamaan minishortsien tarjontaa ja yllätyin, kuinka huono valikoima olikaan. Tai noh, huono ja huono, mutta tarjonta ei lainkaan vastannut odotuksiani: rekeillä roikkui lökäpunttisia shortseja kaikissa sateenkaaren väreissä, mutta tiukkapunttisia oli tarjolla tasan tarkkaan yhden, Casallit, jotka kiikutin kiltisti sovariin ja vedin jalkaani. Lopputulos näkyy tässä:

Hehkeänä treenien jälkeen ;)
Pöksät olivat mukavan pehmeää, joustavaa ja hengittävää matskua, mutta olivat - kuten kuvasta näkyy - löysähköt punteista. Mielessäni näen tiukkapunttiset, värikkäät shortsit (tai tummat, joissa olisi jotain kivoja tehostevärejä) mutta niitä ei näytä kertakaikkiaan löytyvän mistään! Pitäisikö nyt vain sivuuttaa se oma mielikuva ja tyytyä siihen, mitä kaupat tarjoavat? Hmm. Ei ole kuluttajana olo helppoa ei..


Ikävä totuus, joka pulpahtaa mieleen aina kun vedän lyhytpunttiset housut tai lyhyen hameen jalkaani, on mustelmien täyttämät sääreni: niitä on joka puolella! Saan mustelmia aika herkästi ja kun vielä aikamoinen tohelo ja menijä olen ja törmäilen joka paikkaan ja suuntaan, en lainkaan ihmettele, että sääreni muistuttavat dalmatialaista, mutta kovin ylpeä en näistä ole. Ja mitä mahtavat muut ajatella kun näkevät sääreni - että olen maailmankaikkeuden suurin tunari vai pahasti pahoinpidelty? :D

Jos sieltä löytyy joku, joka osaisi vinkata tiukkapunttisista lyhyistä, ok-hintaisista shortseista, vinkkaisitko minulle? :)

Huomenna hei alkaa se mitä koko kesä ollaan odotettu: L-O-M-A! Whooooop! Lomasuunnitelmia ei suurempia ole, mutta kaipa siihen parit jätskitötteröt, lenkit ja uimaretket saadaan mahdutettua ;)


Mmh, solen och värmen fortsätter än och det betyder att även dress coden fortsättningsvis är lätt och kortbuntad och -ärmad. Du kanske minns hur jag för en tid sedan drägglade efter ett par kortkorta shorts, men var osäker om min rumpa är "tillräckligt pumpad" för att jag skall "täckas, få" gå omkring i ett par sådana?
Igår cyklade jag till Intersport efter gymmet och kollade in utbudet: helt bajs! For real, jag som förväntade mig tiotals olika varianter fick nöja mig med ETT enda par shorts, dessa från Casall, och inte ens de motsvarade helt mina förväntningar (jag letar alltså efter ett par shorts med tighta buntar). However. Casallen kändes sköna och mjuka, men jag vågade fortfarande inte köpa dem, eftersom de inte 100% är sådana som jag tänkt mig. Och rumpan då - täcks jag verkligen röra mig bland folk i sådanahär? Som pricken på i hör jag till dem som väldigt enkelt får blåmärken och ni kan ju tänka er (och se på bilden?) hur mina ben ser ut, då jag flänger runt som en virvelvind och krockar lite här och var. Jag frågar mig själv ofta då jag står framför spegeln och "beundrar" mina dalmatin-prickiga ben, vad folk månne tänker då de ser mig: att jag är universums största klantskalle eller att jag blivit misshandlad? :D

Aah, imorgon börjar det som jag länge väntat på. SEMESTER! Inga större planer är gjorda, men jag misstänker att jag åtminstone skall käka några liter glass, simma (eller åtminstone se på när andra simmar ;)) samt jogga. S-k-ö-n-t! :)

 After-work @ Kirjurinluoto

6 kommentarer:

  1. Hej Jossu! Kolla Better Bodies och andra sportmärken som säljs i t.ex. Fitnesstukku! Jag har ett par minishorts från Better Bodies, helt ljuvliga med kivoga tehostevärit :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tjo å tack för tipse! Jag har faktiskt ren tittat på Better Bodies Shaped Hot Pants, men dom är så skit-dyra att jag inte vet om jag vågar investera så mycket i ett par shorts - tänk om jag inte sen heller täcks gå omkring i dem! :D

      Radera
  2. Svar
    1. Räknas de inte som underkläder? Eikös niitä lasketa alusvaatteiksi? :o

      Radera
  3. Pikkusen söpikset nuo pinkit shortsit!! :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ni ne olikin ja ihan törkeän mukavat jalassa, mutta kun hintaa oli (alennuksessakin!) 39,90e niin jätin ne vielä mietintämyssyyn.. :/

      Radera

Kiitos kommentistasi <3
Tack för din kommentar <3