måndag 22 juli 2013

Food inspo pt.. billion?

Välillä tuntuu, ettei elämään mahdu ja kuulu paljon muuta kuin työn tekoa, ruokaa, ruokaa ja ruokaa, sekä vähän treeniä - varsinkin kun lataa kamerasta kuvia koneelle ja alkaa selaamaan aikaansaannoksiaan: pelkkiä safkakuvia!

Puoltuksekseni sanon kuitenkin, että itse ammennan inspiraatiota omaan ruokaluuni juuri muiden ruokapostauksista ja siksi tykkään kuvailla omiakin annoksia - ehkä joku saa inspiraatiota näistäkin? Vaihtoehtoisesti joku pudistelee päätään ja miettii, kuka hemmetissä syö vapaaehtoisesti tälläisiä ruokia ;) Onneksi makuasioista ei voi kiistellä!




Ärligt talat - ibland funderar jag vad i helsike mitt liv går ut på: jobb, mat, mat, mat och litet träning där vid sidan om. Åtminstone verkar det så när jag pluggar kameran i datorn och laddar upp bilder: matportion efter matportion dyker upp!
Som mitt försvar vill jag påpeka att jag själv blir inspirerad av att kolla in andras mat-bilder, varför jag valt att dela med mig av mina egna i hopp om att nån kanske blir inspirerad. Mer sannolikt är nog att folk tittar på bilderna och skakar på huvudet och undrar vem tusan som frivilligt stoppar i sig sådant här.. ;) Men smaken är som baken, right?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kiitos kommentistasi <3
Tack för din kommentar <3