torsdag 10 mars 2011

Njutning är ordet!

Aaahh ni sku bara veta: sambon hade igår medan jag var på bastukväll bakat kladdkaka å GUD så god dn e idag kylskåpskall, ommjommmmjomm. E illa tvungen att åka på BodyPump 15:30 idag, så mycke som jag har proppat i mig av dnhär härligheten :P

Som sagt var jag igår på bastukväll med klassen. Tyvärr hade det skett nåt misstag med bokningen, så vi slapp aldrig i bastun, men satt däremot hela kvällen hos Hanna å åt å drack gott. När klockan började närma sig 23 å vi var passligt fnittriga var det dags för Jag har aldrig-leken - åjåjåj såna klasskompisar man har är allt vad jag har att säga :D Lätt berusad å super-glad åkte jag sista bussen hem å meddelade åt sambon att jag hädanefter bara ska dricka vin. Hanna introducerade nåt fair-trade vin från Syd-Afrika åt mig å oj så gott det var! Förbi är tiderna med Lidl:s billiga päroncider å sockerfylla.. (hah, dehär tror jag int ens själv på)

Imorse steg jag upp underligt pigg lite över 9 å efter ½ panna kaffe gick jag till hälsostationen för att hämta mitt recept som jag fört dit för att förnyas. Passade på att gå in via Uff på vägen hem å fyndade faktiskt en söt skjorta åt mig för 3,50€. Funderade dessutom på en mörkbrun läderjacka (sku bara ha kostat 35€), mn lämnade jackan kvar åt nån annan iom att jag faktiskt redan har en läderjacka (å drömmer om en seglarjacka, som jag definitivt behöver spara till, tills sommaren).

Nu ska jag iväg på Bodypump å förbränna min mudcake!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kiitos kommentistasi <3
Tack för din kommentar <3