söndag 20 mars 2011

Perfect sunday!

Solen lyser å dnhär söndagen känns helt suverän! Började morgonen med att åka på familjesimning tillsammans med min äldsta syster å hennes barn. Jag blev på så gott humör när jag såg barnens glädje i simbassängen: vilt plaskande å skrattande åt löjliga moster som lekte tepanna (satte huvve under vattenytan å blåste bubblor).
Tillbaka hemma drack jag en stor kopp kaffe å åt upp resten av veckoslutets njutning, cantaloupe-melonen. Rekommenderar varmt åt alla att äta sånt nu när de är som billigast å sötast - mums!

Igår snöade det precis hela dagen å de var jag ganska ledsen över - vadå ska våren faktiskt aldrig komma..? Men så idag lyser solen från en litet molnig, men solig himmel å vad innebär det? Jo, perfekt lenkkiväder! 

Dagens outfit

Huppare: Soc, tights: Nike


Nu med magen fylld av mammas hemlagade härligheter ska jag börja fixa mig i ordning för systersonens 1-års kalas (å jag hörde rykten om att det skulle bjudas på nybakt bulle där..)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kiitos kommentistasi <3
Tack för din kommentar <3