torsdag 21 februari 2013

Am I revealing something AGAIN!? Yep, I am.

 En liten överraskning väntade åter på mig i inlägget om Conversen - nämligen en utmaning (tack Malin!) Poängen är att man skall besvara 5 frågor som utmanaren ställt en. Sedan skall man hitta på 5 frågor och utmana några bloggare att svara på frågorna (scrolla ned). Får se om Malins frågor lyckas avslöja någonting nytt om mig ;)

Iloinen pieni yllätys odotti minua Conssi-postauksessa kommenttiboksissa: haaste! (josta kiitos Malinille) 
Haasteen ideana on siis vastata haastajan keksimään 5 kysymykseen, sekä kehitellä 5 kysymystä ja haastaa valinnainen määrä bloggaajia vastaamaan näihin (tekstin lopussa). Saas nähdä jos Malinin kysymykset onnistuvat paljastamaan minusta jotakin uutta ;)


Frågorna/Kysymykset

1. Vad gör du helst en lördag kväll? Mitä teet mieluiten lauantai-iltana?
2. Vem älskar du, och varför är denna person värd att älskas just av dig? Ketä rakastat ja mikä saa tämän henkilön olemaan rakkautesi arvoinen?
3. Vad är det värsta du någonsin har varit med om? Kamalin kokemuksesi?
4. Hur anser du att en bra dag i ditt liv skall se ut? Millainen on mielestäsi hyvä päivä?
5. ...och så avslutar vi med ett citat som du personligen tycker om! Ja lopuksi sanonta josta pidät..

1. Det beror på fiilisen, men eftersom jag jobbar så gott som varje helg tycker jag det är skönt att koppla av och sporta på dagen och sedan festa med kompisar på kvällen ;) Men visst är det SÅ skönt att ligga och kolla film en lördagskväll med ett glas rödvin i handen? Yep.

1. Riippuu fiiliksestä, mutta koska vietän suurimman osan viikonlopuistani töissä, tykkään rentoutua ja urheilla päivällä ja sitten vastapainoksi juhlia kavereiden kanssa illalla ;) Mutten kiellä, etteikö välillä olisi ihanaa katsella leffaa ja siemailla punkkua lauantai-iltana ;)



2. Oj nej. Okej, vi utgår från att familjen inte räknas hit, eftersom det är en sjäälvklarhet att jag älskar mina familjemedlemmar (i både gott och ont). I såfall är mitt svar min sambo T. Vi är väldigt olika på många sätt, vilket jag tror är vår styrka eftersom vi liksom kompenserar varandras svagheter. Dessutom har vi likadan humor och tankevärld (på vissa håll), så vi har mycket kul ihop :)

2. Ounou. Okei, lähtökohtana on nyt se, että rakastan perhettäni (niin hyvässä kuin pahassakin) enkä näin ollen vastaa perheenjäseniäni tähän. Vastaukseni olkoon avopuolisoni T. Olemme tietyllä tapaa kovin erilaisia, mutta uskon sen olevan vahvuutemme, sillä kompensoimme toistemme heikkouksia. Toisaalta meillä on samanlainen huumori ja (ainakin joillain aloilla ;)) samanlainen ajatusmaailma ja nauramme paljon yhdessä :)


3. Varje gång som någonting ont hänt någon som jag håller kär, känns det som det värsta någonsin, men jag kan inte rangordna någon speciell händelse som skulle ha varit allra värst.

3. Joka kerta kun jollelkin läheiselle on sattunut jotakin, on se tuntunut maailmanlopulta. Mutta en kyllä osaa laittaa tapahtumia mihinkään "pahemmuusjärjestykseen"..


4. En bra dag för mig börjar med att jag vaknar utvilad och nöjd. Min frukost (en panna kaffe och färska frukter/bär och annat gott) får jag avnjuta genom att bläddra tidningar i lugn och ro, samt lyssna på radio - heslt ostört. Under dagens lopp får jag njuta av fint väder och ett valfritt träningspass, samt kramar och kyssar och god mat. Inga tidtabeller eller hungerskänsla får existera.

4. Täydellisenä päivänä herään rentoutuneena pitkien yöunien jälkeen. Aamiaiseni (pannullinen kahvia, tuoreita marjoja tai hedelmiä, sekä muita herkkuja) nautiskelen rauhassa lehtiä selaillen ja radiota kuunnellen - mieluiten häiriöttä. Päivän aikana saan nauttia täydellisestä säästä, haleista ja suukoista, valinnaisesta treenistä (fiiliksen mukaan), sekä hyvästä ruoasta ja aikatauluttomuudesta.


5. Kan man vara glad åt lite, har man mycket att vara glad åt. Jos pystyy iloitsemaan vähästä, on paljon ilon aiheita (näin vapaasti kääntäen)

 Something new? ;)

Kysymykset:
1. Jos saisit elää uudestaan yhden päivän, mikä se olisi?
2. Tanssitko radion tahtiin kotona yksinäsi? ;)
3. Seuraatko jotakin TV-sarjaa - mitä ja miksi?
4. Menet ravintolaan ja saat valita listalta mitä vain - maksutta. Mitä otat?
5. Sinut lähetetään autiolle saarelle - mitkä 5 asiaa pakkaat matkaasi?

Haastan:
Sallin
Reetan
Tarun
Millin
Minnan

4 kommentarer:

  1. Kivoja kysymyksiä, kiiitos haasteesta! :) Pitää tehdä heti lähipäivinä :)

    SvaraRadera
  2. Kiva kun kirjoitat suomeks ja ruotsiks :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Juu, niin minustakin - mutta todella aikaa vievää :D Toisaalta se on oiva tapaa ylläpitää kielitaitoa ;)

      Radera

Kiitos kommentistasi <3
Tack för din kommentar <3