torsdag 21 februari 2013

Outfit for 21.2

jeans Cubus cardigan H&M top JC watch MK necklace Kalevala Koru
Idag har jag spenderat hela dagen på IT-skolning på jobbet, vilket var riktigt kul för variationens skull. Trots att det är skitkallt ute känner jag hur vårsolen (som lyste igår från en klarblå himmel) gör mig piggare och piggare hela tiden (och kanske det nalkande veckoslutet har en viss inverkan också?) Eller så är det helt enkelt vårkänslorna som vaknar ;)

Hur har din torsdag varit?


Tänään olen istunut koko päivän IT-koulutuksessa töissä, joka oikeastaan oli ihan kivaa vaihtelua tavalliselle työlleni. Vaikka tänään oli suorastaan sika-kylmä pyöräillä töihin (ja kotiin), tunnen miten auringonpaiste (joka helli meitä oikein kunnolla koko eilisenpävän) piristää minua päivä päivältä enemmän (toki lähestyvällä viikonlopullakin saattaa olla vaikutusta asiaan?) Tai sitten minulla alkaa vain olla kevättä rinnassa ;)

2 kommentarer:

  1. Jo, tackar som frågar. Min torsdag har innehållit förutom jobb ett barberarbesök med Arthur, bajs (Arthurs) på mina farkkun o dunrock, snabb middag hemma och sen snabbt en sväng till Jumbo/Tammisto. Nu borde jag gå i säng... Nati natt!

    Aijo, och i metron på vägen hem kom det en puligubbe med helt kissdränkta byxor o sitta brevid mig. Jag bara måste stiga upp, det gjorde jag ren när jag såg att han siktade på min bänk. Hade absolut inget val, för han stank fruktansvärt illa, men ändå kände jag mig lite elak. Tror dock inte att gubben fattade att jag gick o satte mig fem rader ifrån, så jag kanske inte behöver ha dåligt samvete för att ha förstört hans dag...

    Syster A

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha A du e nog härlig :D Helt tydligt var din dag inte en av de bästa, men ja kan trösta dig med att du ju faktiskt fyllde din kiss och bajs-kvot tack vare Arthur, så de gjorde knappast något fast du gick undan poligubben ;)

      Radera

Kiitos kommentistasi <3
Tack för din kommentar <3