onsdag 15 juni 2011

Still here..

Det som jag var illa rädd för är nu verklighet: bloggandet minskar i rasande takt! Inga stora förändringar på tillfälllet på G i mitt liv, vilket egentligen är skönt (men jävligt trist att skriva om, varför jag låtit bli att göra det..).

Min vardag ser oftast ut såhär:
06:24 väckning, ansiktsvätt
06:30 köket: koka tevatten, fixa frukost
07:00 senast påväg mot övrevåningen å klädproblematiken
07:15 tandtvätt, mejk (vilket jag blivit mega-lat med: använder bara mascara o. tycker det räcker bra!
07:30 förhoppningsvis redan i bilen på väg till jobbet
07:45 - 16:15 JOBB (antingen i telefon eller på nån av mottagningarna)
16:30 förhoppningsvis redan hemma
Härifrån varierar programmet sedan beroende på dagen. Idag åkte jag med mamma till Kervo på uppköp (mat, kläder, kirppis..) och var hemma först kl 19 - snacka om meeeega-hunger då jag senast ätit vi lunch. Mamma lagade pizza o. gissa va hon konstaterar när jag ätit? "Alltså jag fattar int hur du får i dig sådär mycke på en gång" - hihi, har hon aldrig sett någon äta 3 portioner sallad + pizza?

Sportandet handlar mest om löpning, vilket tyvärr inte går något vidare :/ Känns som om utvecklingen stannat. Dessutom känns mina ben oftast som gjutna i betong när jag sticker iväg efter arbetsdagen. Samma underliga snuva har jag också fortfarande med-hängandes och fr.o.m. i morse även halsont. Fast detdär med sjukdomsspymptom är jag inte så förundrad över - vadå jag är 8½h per dag i kontakt med sjuka människor!

Att sådant. På kvällarna/nätterna sitter jag ofta och drömmer om nätbutikernas härliga utbud.. Beställde faktiskt för första gången i morse 2 klänningar från Nelly och är väldigt nyfiken på hur de ser ut (på mig) :)

Nåja, kanske bäst att gå och lägga sig. God natt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kiitos kommentistasi <3
Tack för din kommentar <3