torsdag 16 juni 2011

happy happy

I mina senaste inlägg har jag ofta nämnt hur trögt mitt löpande är, men idag var det äntligen dags för litet wind of change.. Springandet gick som smort! Jag misstänker att jag helt enkelt försökt springa då det varit för varmt.
Idag startade jag hemifrån ca 19:45 med utomhus-temperaturen på ca 16 (i skuggan, passligt med vind) och styrde stegen mot byn där jag skulle träffa pappa. I början kändes benen som två betonggrisar, men så började steget efter ca 3 km lyfta lättare och mot slutet av min länk, vars totallängd blev ca 6km, kändes det som om jag kunde flyga. Min gudomliga high-fly-flow-fiilis toppade jag med 1/3 liter vaniljglass, omnom.

Jeii. Imorgon är det kort arbetsdag - 7:45-14:30 och på kvällen bär det av mot Ekenäs och Popkalaset med kompisarna :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kiitos kommentistasi <3
Tack för din kommentar <3