måndag 6 juni 2011

stor flicka

Idag förlorade jag min telefon-virginity på jobbet. Så fr.o.m nu kan ni höra min röst och få beställa diverse (läkar)tjänster om ni ringer till tidsbokningen på hälsostationen. Garanterar inte att jag hela tiden finns där, eftersom jag växlar mellan att sitta vid luren och hålla någon av mottagningarna. Nu börjar jag känna mig stor och ansvarsfull när jag håller egen sjukskötarmottagning och bär påriktigt ansvar för det jag gör. Skrämmande, men det känns samtidigt bra.

En lugn språngmarsch på 5,2km samt samma sträcka tillbaks med cykel står på träningssaldot idag. Dagens bästa i kostväg? DEFINITIVT vingummi-godiset jag åt i smyg vid datorn, hihi ;) Mmmh. Dit försvann det vuxna i mig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kiitos kommentistasi <3
Tack för din kommentar <3