måndag 3 juni 2013

Workouts for week 22

Monday gym: jalat/benen
Tuesday gym: hauis + rinta/biceps + bröst
Wednedsay: running ~8 km
Thursday: gym: olkapää + ojentaja/axel + triceps
Friday: running ~8 km
Saturday: gym: selkä/ryggen
Sunday: walk 60 min

Viime viikkoiset treenini ovat olleet liki samannäköisiä ja noudattaneet samaa kaavaa, mutta tällä viikolla teinkin keskiviikkona punttitreenin sijaan juoksulenkin ja se osoittautui hyväksi vedoksi: omalla kohdallani 3 päivää peräkkäin salilla alkaa jo melkein tökkiä, vaikka punttitreenistä pidänkin. Tälle viikolle osui lisäksi työvuoroihin yövuorot, jotka vaikuttavat treeneihini valitettavan negatiivisesti, sillä ne eivät kerta kaikkiaan suju - en vain tunnu palautuvan tarpeeksi nukkuessani päivällä ja valmistuessani tulevaa yövuoroa varten, joten rankemmista treeneistä ei voi kuin unelmoida. Mutta toisaalta - eipä viime viikon treenailut juurikaan eroa aikaisemmista, eli ihan hyvällä mallilla mennään ;)


pic from weheartit
Mina träningspass har under de senaste veckorna varit väldigt lika varandra, men förra veckan valde jag att ha två gymdagar i stället för tre i rad och det visade sig vara ett bra val: träningen löpte bättre då jag haft en joggingdag emellan!
Förra veckan vakade jag dessutom, vilket har en (tyvärr tydlig) negativ inverkan på min träning: den löper helt enkelt inte! Jag återhämtar mig inte lika bra då jag sover på dagen och förbereder mig inför nattens jobb, än tvärtom, och orkar helt enkelt inte träna (promenad är okej, that´s all). Men med noggrannare eftertanke, så lyckades jag träna förra veckan liksom hittills - så ingen fara skedd! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kiitos kommentistasi <3
Tack för din kommentar <3