fredag 19 juli 2013

Interior inspo straight from Sweden

Aaahh, mikä sisustusinspis iskeekään kun selailee (eritoten) Ruotsissa myynnissä olevia asuntoja. Kuvia katselemalla olen jo alkanut hahmottaa, mikä on se "minun" tyylini. Mitäs tykkäät?

Tässä kylppärissä värit ovat juuri sitä, minkälaiset itsekin valitsisin
Aah, tarvitseeko edes sanoa sitä ääneen? Lautalattia <3
Tässäkin värimaailma on se, joka iskee. Tuolit eivät ole minun tyyliäni, mutta nehän voi vaihtaa ;)
Hei miten siistiä olisi avata tuollainen ovi vierailleen?
Hah, meneepä kylppäripainotteiseksi :D Mutta tällekin sanoisin: TAHDON!
Välitila on makuuni turhan rohkean värinen, mutta keittiö on muuten jotenkin.. kiehtova? Rosteri ja valkoinen näyttävät hyviltä yhdessä :) Usein rosteri yhdistetään kiiltävään valkoiseen, mutta ei se hassumman näköinen ole matan valkoisenkaan vieressä!
Kokovalkoinen ei ole "minua", mutta se luo hyvän ja helpon pohjan sisustukselle ja siihen saa helposti vaihtelua väriläiskiä lisäämällä. Valaisin, sekä puhtaan valkoisen, viherkasvien ja ruskean yhdistelmä kiehtoo minua tässä.
 Kaikki kuvat täältä.

Åååh, ett sådant sug att inreda jag får när jag bläddrar (speciellt de svenska) bostäder på nätet. Ju mer jag bläddrar, desto mer hittar jag "min" stil. Vad tycker du?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kiitos kommentistasi <3
Tack för din kommentar <3