tisdag 30 juli 2013

Wear it wherever you´ll go..

Viimeaikaisten tapahtumien perusteella minulla ei juuri pitäisi olla syytä hymyyn: tapaturmia, itkua, pelkoa - vastoinkäymisten listaama tie on pitkä ja kivinen ja sitä olen talsinut yksinäni jo jonkin aikaa. Sääliä keräämättä, kyyneleitä vuodattamatta, on vihdoin ihanaa todeta, että olen vihdonikin löytänyt syypään hymyyn.


Whatever doesn´t kill you, only makes you stronger.


Mistäs niitä voimia olen ammentanut?

Iloitsemalla pienistä asioita.
Maailman parhaasta työpaikasta ja maailman parhaista työkavereista.
Urheilusta: kuntosali ja lenkkipolut ovat olleet todellisia henkireikiä minulle tiukan paikan tulleen.
Blogista ja päiväkirjastani: kirjoittamalla ajatukseni joko ruudulle tai paperille on niiden käsittely tuntunut helpommalta.
Tutustumalla rohkeasti uusiin ihmisiin: okei minä nyt en koskaan ole mikään kovin anti-sosiaalinen ollutkaan, mutten ole ottanut yhtä hanakasti yhteyttä uusiin ihmisiin aiemmin. Nyt olen "uskaltanut" tehdä sen ja todennut, että sitä kautta voi tutustua ties kuinka mielenkiintoisiin ihmisiin ja oppia samalla itsestään.

Aika on rajallinen luonnonvara, joten siitä kannattaa ottaa kaikki ilo irti ja hyödyntää se 110% kun sitä vielä on jäljellä :)


P.g.a. händelserna som inträffat under de senaste månaderna borde jag egentligen inte ha en tusans orsak att gå med ett leende på läpparna - tvärtom: tårar, smärta, olyckor - jag har gått igenom dem alla. Jag vill inte att nån ska tycka synd om mig, nehhej. Jag är stolt som tusan att jag fortfarande står här, på mina egna ben, och har äntligen lyckats hitta orsaker att börja le igen.
Varifrån har jag fått kraft och energi att orka med allt då?
Genom att glädja mig över små ting.
Världens bästa arbetsplats och världens bästa arbetskompisar har stött mig mer än de kan tro.
Motion: gymmet och joggingskorna har varit mina bästa vänner och både gett (och "tagit") kraft då det knipt till.
Bloggen och min dagbok: jag har insett att skrift är det effektivaste sättet för mig att förverkliga mig själv.
Genom att modigt bekanta mig med nya, obekanta människor. Nehhej, jag har aldrig hört till de associala, men har aldrig varit så modig som jag är idag med att ta kontakt med främmande människor. Detta har visat sig vara ett bra sätt att lära känna både andra och sig själv.

pics from pinterest

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kiitos kommentistasi <3
Tack för din kommentar <3