måndag 2 september 2013

You know what´s the best thing about moving?

Muuttamisessa on puolensa: hyvien päällimäisenä ehkä se, että kamat tulee katsottua läpi ja toivon mukaan myös turhat rojut siivottua pois. Kamalien listan päällimmäisenä löytyy (mielestäni) sama, eli se kamojen läpikäynti, järjestely ja karsiminen: säästää vai heittää pois? Huoh. Pakkaamista ei koskaan voi aloittaa liian aikaisin ja silti siinä tulee aina lopulta kiire.

Muutostani Porista on jo kulunut kuukausi, eikä kämppäni vieläkään ole valmis. Viihdyn kyllä tässä 40 m2 yksiössäni, mutta myönnän, että ruokapöytää ja telkkaria alkaa jo olla ikävä. Onneksi molemmat ovat tulopäällä jo, eikä tälläinen spartalainen elämäntyyli haittaa (NIIN paljoa) kun tietää, että se on vain väliaikainen ratkaisu :)

Postausta kodistani on tulossa, kunhan saan sen valmiiksi. Löysin koneelta kuvia, joita olin ottanut ensimmäisinä päivinä ja olen vahvasti sitä mieltä, että otan nämä kuvat esile joka kerta kun edes harkitsen muuttoa. Taidan nimittäin harkita kahdesti ensi kerralla ;)




Att flytta har sina för- och nackdelar: äntligen kollar man igenom alla sina saker, sorterar och slänger onödigheter. Å andra sidan är det sjukt jobbigt att sortera alla sina saker, överväga mellan slänga och spara och packa, packa och packa. Hur tidigt man än börjar packandet får man ALLTID bråttom och packar fram till småtimmarna under de sista dagarna..
Det är redan en månad sedan jag flyttade från Björneborg, men min bostad är fortfarande halvfärdig. Visst börjar jag så småningom sakna TV och matbord, men tål (en stund till..) det då jag vet att detta bara är tillfälligt.
Råkade hitta några bilder som jag tagit under de första dagarna här och tror jag skall plocka fram dem varje gång då jag ens funderar på att flytta. Jag lovar att jag kommer att tänka om ;) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kiitos kommentistasi <3
Tack för din kommentar <3