fredag 6 september 2013

Rise and shine!

Hyvä, rauhoittava ja pitkä yöuni takaa sen, että perjantainen työpäivään herääminen maittaa - uskotteko? ;)


Okei okei, kaltaiselleni aamuvirkulle herääminen harvemmin on kovin hankalaa, mutta tänään huomasin heti herätessäni että tästä tulee hyvä päivä. Aamukahvia uudesta lemppari-mukista, iso annos puuroa ja lopuksi vähä pyllyn pyöritystä radion tahtiin ennen töihin lähtöä. Sokerina pohjalla ei sovi unohtaa uutta hajuvettä, jonka ostin palkalla jonka sain hääkuvaajan pestistäni. Lancome Tresor Midnight Rose on kyseinen tuoksu ja rakastuin siihen jo ensi-nuuhkaisulla: kevyt, makeahko muttei imelä ja juuri sellainen, jota olin vailla :) Liilaa pulloakin katselee mielellään ;)

Viikonloppuna on tiedossa lemppari-muksujen treffailua, lemppari-tytön tapaamista sekä reissu Helsinkiin. Mitäs siellä suunitellaan viikonlopuksi? :)


God förmiddag och jipiiiii - det är fredag! Sov bättre än bra och vaknade pigg oc utvilad imorse. Kaffe och gröt smakade bra och så hann jag ju tom shake some ass i takt med X3M innan jag cyklade till jobbet. 
Sprayade idag för första gången av min nya parfym, vilken jag köpte för lönen jag fick då jag fotade på bröllopet i juni. Lancome Tresor Midnight Rose doftar lagom sött och härligt och övertygade mig direkt: detta är THE doften!
I helgen skall jag bl.a träffa favorit-ungarna å -tjejen, samt dra en sväng till Helsingfors. Vad skall du göra?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kiitos kommentistasi <3
Tack för din kommentar <3