torsdag 2 maj 2013

Outfit for 2.5

Voihan väsymys ja surku kun kello soi tänään hieman ennen puoli kuutta. En millään olisi jaksnaut nousta, mutta pakkohan se oli kun työvuoro ja potilaat odottivat. 
Aamulla puuhailin ja venyttelin jopa hetken, koska kroppa on edelleen arka ja lihakset hellinä uuden treeniohjelman myötä, mutta silti olin ekstra-nopea ja ehdion jopa napata kuvat päivän asusta ennenkuin läksin töihin. Miksi minulle (ainakin) käy aina niin, että niinä aamuina, jolloin väsyttää olen toooosi nopea ja voisin kuluttaa ne kiinni kirityt minuutit nukkumiseen, kun taas niinä aamuina jolloin herään pirteänä kuin peipponen, aika kuluu kuin siivillä ja kiire pääsee yllättämään?


Gosh my hair is a mess..

...and my jacket makes me look fat :D
 Fy tvi så trött jag var imorse då klockan ringde, men lyckades ändå vara extra-snabb och hann t.o.m. knäppa bilder på dagens outfit innan jag cyklade iväg (och var framme redan 6:45, då jobbturen började 7..) Varför är det alltid så att jag är extremt snabb och kunde därmed sova längre under de morgnar då jag är trött, men får alltid bråttom då jag vaknar pigg? 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kiitos kommentistasi <3
Tack för din kommentar <3