lördag 11 maj 2013

Note for oneself: do not believe in everything the say & how I do not recommend you to use Fast Pudding

Huomenta!

Postasin eilen ostamastani Fast Pudding-jauheesta (lue lisää täältä) ja kerroin, että olin alunperin kuullut koko tuotteesta ja innostuin hankkimaan sitä PT:ni Pian suosituksesta. Pia kertoi sekoittaneensa Pudding-jauhetta aamupuuroonsa proteiinipitoisuutta lisäämään ja kokenut varsinaisen gastronomisen taivaan eräänä aamuna, jolloin jääkaapista ei löytynyt rahkaa eikä raejuustoa. Valkosuklaata aamupuurossa - kuulostaa houkuttelevalta, eikö? Aivan. Täysin samaa mieltä olen (tai no, olin) ja kokeilin comboa tänä aamuna (eli tein aamupuuroni normaaliin tapaan ja sekoitin n 1 tl valkosuklaa-Puddingia sekaan). EN SUOSITTELE! Hyvä ristus soikoon mitä kuraa siitä syntyikään: puurossa oli ikävä jauhemainen maku ja lusikoin sitä pitkin hampain suuhuni ja olisin takuuvarmasti heittänyt sen menemään, ellen olisi jo ehtinyt sekoittamaan marjat joukkoon. 

 
Eli mitä opimme tästä? On sallittua käyttää omia aivojaan, mutta kaikkea kannattaa kokeilla - ei siinä menetä muuta kuin yhden täydellisen aamiaishetken lauantaiaamuna.

;)

pic from weheartit
Jag bloggade igår om Fast Pudding.pulvret som jag ursprungligen kom i kontakt med via min PT Pia som berättade om en gudomlig gastronomisk uppelevelse hon fått då hon blandat Pudding-pulver i morgongröten.
Nyfiken som jag är testade jag detta imorse och blandade 1 tsk Pudding-pulver med smak av vitchoklad i gröten och slevade i mig - och tänkte spotta: fy farao så äckligt det smakade! Gröten hade en underlig mjölig bismak och smakade ärligt talat för jäkligt, men eftersom jag redan blandat bären i gröten åt jag den med vriden min.
Summa summarum: man lär sig av sina misstag och som tur förlorar man inget mer än en perfekt lugn lördagsfrukost på dethär viset ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kiitos kommentistasi <3
Tack för din kommentar <3