måndag 13 februari 2012

When you aren´t interested at all..

Som rubriken avslöjar, så följer kurvan för mitt intresse för examensarbetet som en ytterst negativt laddad trend. För att bespara mitt hårbotten från att bli totalt sönderkrafsat klickade jag fram en bild från vecksolutet och vips blev jag glad igen.

Jag fick btw i smyg en grym himo på att testa dans någongång när jag under The Nike Blast 2012 såg på och beundrade Laure Contellemonts (klik!) danspass. Önskar bara att jag inte hade två vänstra ben...



Kuten otsikko jo antaa ymmärtää on kiinnostukseni opparia kohtaan yhtä suurta kuin jääkarhu nauttii biitsilomasta - eli ei kovin hääppöinen.
Jotten täydellisesti jumiutuisi ja repisi hiuksia päästäni, päätin aikani kuluksi kurkkia kuvia viikonlopun The Nike Blast:sta ja johan tulin heti paremmalle tuulelle!
Ihan näin meidän kesken voin paljastaa että sain taas himon kokeilla tanssia, varsinkin nähtyäni Laure Contellemontin tanssitunti. Harmi vaan että multa löytyy kaksi vasenta jalkaa..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kiitos kommentistasi <3
Tack för din kommentar <3