onsdag 16 november 2011

Sleeepyhead

Att missa sin skönhetssömn under EN natt är okej - man överlever nästa dag med någolunda bra min. Men att missa sin skönhetssömn TVÅ nätter i rad är för mycket: snacka om mörka påsar under ögonen och fylle-fiilis!

Jag har nu under de två senaste nätterna sovit mellan 4 och 5 timmar, vilket är helt på tok för litet  för att jag skall orka koncentrera mig och kunna hålla mig skärpt. Tyvärr har jag ingen aning om varför Nukkumattis sömnkorn inte hamnat i min ögon, utan blåst fort förbi och ersatts av adrenalin-liknande pirr-framkallande preparat i min kropp. Tröttheten känns som värst på morgonen, samt under praktikdagen, men har under båda dagarna försvunnnit då jag kommit hem och fått mitt eftermiddagskaffe. Idag var jag visserligen så trött att jag inte orkade stressa iväg till BodyCombaten, utan valde att vila en stund på soffan i sällskap av Stockmanns Premiere-katalog. Tips till jultomten: min lista landar snart i din postlåda!

För tillfället har jag som tur något att se fram emot och utan att avslöja allt för mycket...





Ah så skönt det är att ha någonting att se fram emot!


alla bilderna är lånade



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kiitos kommentistasi <3
Tack för din kommentar <3